על חשיבותם ותרומתם של סקרי שביעות רצון, יתכן שמיותר להרחיב. ועל זהותם של אלו המבצעים אותם? כדאי להתעכב. בקצרה: סקרי שביעות הרצון יכולים להתבצע טלפונית, פרונטלית או ב-SMS. באמצעותם, ניתנת לכם, בעלי העסקים, האפשרות להעריך את איכות השירות הניתן ליקרים לכם מכל: לקוחותיכם. על מנת לבצע את הסקר, עליכם לפנות לחברה שביצוע סקרים הינו תחום התמחותה. 

מפתיע לגלות כי ישנם בעלי עסקים שלא מסתפקים רק בהענקת שירות, אלא גם רוצים לבצע את הסקרים אודותיו. במידה שהמחשבה להפקיד את מלאכת ביצוע הסקרים אצל עובדיכם עברה לכם בראש, סלקו אותה כשם שהגיעה. מדוע? התשובה כאן לפניכם. 

מדוע העובדים שלכם לא יכולים לבצע סקרי שביעות רצון

"אנסח שאלות, אנחה את העובדים שלי והנה: סקר שביעות רצון!"

לכאורה, מדובר על פעולה פשוטה למדי: יוזמים פנייה טלפונית ללקוח, שואלים אותו מספר שאלות ומסיקים מתשובותיו עד כמה שביעות הרצון שלו מהשירות, גבוהה. ברמה הטכנית-תפעולית, הרי שתוכלו לבצע סקרים לגמרי בעצמכם. האם מדובר על רעיון טוב? כמובן שלא:


סקרי שביעות רצון נועדו לשמר את הלקוחות, לא להבריח אותם

זה בסדר שתבחנו אפשרויות ו"תשתעשעו" ברעיונות, אך גם חשוב שתקבלו החלטה מושכלת – כזו שתקדם אתכם, תאיר אתכם באור חיובי ובעיקר תעניק לכם תועלת. ביצוע הסקרים חייב להיות מופקד בידיה של חברה אחראית ומנוסה, שיודעת לנהל באופן מקצועי את הדבר הגדול הזה – סקר שביעות רצון לקוחות. נדגיש כי האופן בו מבוצע הסקר, חשוב לא פחות מהשירות הניתן ללקוח. כלומר, השיחה שניזום בשמכם ללקוחות, היא בסופו של דבר פעולה נוספת שתורמת לעיצוב מסעו. 

אנחנו ב"תובנות" מזמינים אתכם להשקיע בלקוחותיכם עם השקעה בסקרים שיעניקו להם מרחב לשתף – את הדברים הטובים שבזכותם הם לקוחותיכם, וגם את אלו שהיו שמחים שישתפרו. לפרטים נוספים אודות תהליך העבודה המאפיין סקרי שביעות רצון, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת ונשמח לנדב לכם אותו – 074-7199-010