מחקר שוק נועד לסייע לכל סוג של עסק להבין בצורה טובה יותר מיהם הלקוחות שלו ומה בדיוק חשוב להם במוצרים או בשירותים השונים, שהוא מציע להם.

מחקר שוק יסייע לכם להבין את צורת החשיבה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולדייק את המניעים שלהם לרכוש את המוצר או השירות המדובר.

מדובר למעשה על מודיעין עסקי יקר ערך, שיכול לסייע לכם בבניית האסטרטגיה העסקית שלכם ובהגעה להחלטות מושכלות ונבונות יותר עבור העסק שלכם.

יש לזכור כי בעוד שמחקר שוק ראשוני כולל עבודה יותר אקטיבית, הכוללת ביצוע של סקרים וראיונות על לקוחות פוטנציאליים והשקעה בקבוצות מיקוד, לצורך קבלת פידבק מידי, מחקר שוק משני מתמקד יותר בנתונים המפורסמים ברחבי הרשת.

מדובר על דרך נפלאה ללמוד אודות מצב השוק, אופי הלקוחות שלכם וכמובן מצב המתחרים.

חברה ברמה גבוהה שמתמחה בתחום, תוכל לספק לכם את כל הנתונים בצורה האפקטיבית ביותר, דבר שיסייע לכם לקבל את ההחלטה העסקית הנבונה ביותר עבור העסק שלכם.

מה השתנה בדרך שבה עושים מחקרי שוק בשנים האחרונות?

כיצד עושים היום מחקרי שוק?

אומנם בעבר מחקר שוק ראשוני התבצע בעיקר פנים מול פנים או באמצעות הטלפון, הרי שהיום ניתן להיעזר בטכנולוגיה הקיימת, במטרה לפשט את התהליך.

ניתן לשלוח מחקר שוק בווטסאפ, במייל או בסמס, על מנת להקל על התהליך ולקבל את התוצאות בצורה מסודרת ונוחה יותר. מעבר לכך, מחקר שוק משני, המתבצע באמצעות נתונים שנאספו, נותחו ופורסמו, מפורסמים היום ברשת האינטרנט.

ניתן לגשת לנתונים בקלות ובמהירות, ללא שום צורך לחפש במאגרי מידע ייעודיים. השימוש בשני סוגי מחקרי השוק תוכל לספק לכם נקודת מבט רחבה יותר, דבר שיוביל לתובנה מושכלת לגבי מוצר או שירות ספציפי.

באמצעות מחקר שוק הכולל בחינה מעמיקה של המתחרים שלכם, תוכלו להבין את גודל התחרות ולהחליט לגבי האסטרטגיה המתאימה ביותר עבורכם. 

מחקרי שוק – מה כדאי לדעת?

חלק מרכזי מביצוע של מחקרי שוק הוא בחינה של המתחרים, באמצעות ביקור באתרים שלהם, התנסות במוצרים או בשירותים שלהם והסקת המסקנות המתבקשות.

תוכלו לבדל את עצמכם מהמתחרים באמצעות יצירת מוצר משופר או שירות משודרג, שיספק חווית לקוח איכותית יותר. אך לצורך כך, חשוב שתבינו לעומק מה בדיוק הם מציעים.

כמו כן, חשוב לזכור כי מחקר שוק מאפשר לכם להבין את מצב השוק ואת רמת הכדאיות שלכם להצטרף אליו. זוהי דרך חשובה להפחית את הסיכון העסקי שלכם ולהגיע למסקנה מושכלת יותר.

אנו במכון תובנות נשמח לספק לכם מחקרי שוק ברמה הגבוהה ביותר, שיסייעו לכם להגיע לתובנות חשובות וחיוניות עבור העסק שלכם.

אנו מתמחים באיסוף מידע ובסיוע למגוון רחב של חברות וארגונים לשפר את רמת הרווחיות שלהם. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בבנייה וצמיחת עסקים ונשמח לתרום לכם מהידע הרב שצברנו לאורך השנים. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר!