מחקרי שוק
וסקרים

מחקרי שוק וסקרי שוק

אנו מעצבים חווית לקוח מותאמת אישית באמצעות עריכת מחקרי שוק וסקרים כבר למעלה מ-20 שנה. החל מסקרי שביעות רצון, איסוף מידע שיווקי בשטח, קבוצות מיקוד ועד לביצוע סקרים בנקודות מכירה. אנו נעזור לכם להבין מה הלקוחות שלכם באמת חושבים עליכם.

הצוותים שלנו יגיעו לשטח ויתחילו לאסוף מידע באמצעות סקרים שיבוצעו במגוון דרכים – פרונטלית, טלפונית או דרך אונליין. התהליך שלנו מתחיל מהיכרות אישית עם העסק שלכם, תכנון המחקר/סקר ונמשך עד לניתוח מעמיק של התוצאות.

השירותים שלנו במסגרת מחקרי שוק וסקרים

מה הם יתרונותיו של מחקרי שוק וסקרים?

  • משוב יקר ערך – מחקרי שוק וסקרי לקוחות יעזרו לכם להבין כל חשש של הצרכן כלפי המוצר/שירות שלכם. כך תוכלו להגיע לתובנות עמוקות לגבי האופן בו הם תופסים את המותג שלכם ויוכל לחשוף בעיות שאולי אתם לא מודעים אליהם. 
  • הצבת יעדי שיפור חדשים – התוצאות ממחקרי השוק יוכלו לעזור לכם לקבוע אילו היבטים בשירותים ובמוצרים שלכם זקוקים לשיפור.
  • תוכלו להבין יותר את הלקוחות שלכם – אמפתיה מתחילה בהקשבה. הלקוחות שלכם יודעים מה הם רוצים, יחד עם זאת – ייתכן שהם לא יוכלו לומר לכם את זה. אחריותכם היא לקבוע מה הם רוצים, אך לא על סמך אינטואיציה – אלא על בסיס משוב מפורט מטעמם. על ידי מדידת שביעות רצון הלקוחות שלכם, תוכלו לקבוע אם אתם עומדים בצפיות שלהם או לחילופין, אם נופלים מהן. 
  • זיהוי מגמות – באמצעות מחקר שיווקי תוכלו לזהות במהירות את ההעדפות והבחירות של הצרכנים שלכם ובכך להבין את המגמות הרלוונטיות ביותר בשוק. 
  • לספק את חווית הלקוח הטובה ביותר – כל עסק רוצה ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור הצרכנים שלו. בעזרתנו תוכלו להגיע לכך.
מחקר שיווקי לעסקים | מחקרי שוק לעיצוב חווית לקוח - תובנות

רוצים לתאם פגישת ייעוץ ראשונית?
בואו נדבר!
למידע נוסף מלאו את הפרטים שלכם ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן