אתם נמצאים כעת בסביבת אנשים? במידה שכן, עשו ניסוי קטן: שאלו את העמיתים / חברים / בני משפחה שאתכם כעת מתי בפעם האחרונה פנו אליהם בנושא סקרים לבדיקת שביעות רצון. בנוסף, שאלו אותם בשם איזו חברה בוצע הסקר. למרות שאנחנו לא חולקים אתכם את אותו המרחב ולא עדים לתשובות שאתם מקבלים, אנו משוכנעים כי נזרקות ברגע זה לאוויר שמות של המון חברות מתחומים שונים. 

אז מה רצינו להוכיח לכם באמצעות ה"ניסוי" הקטן הזה? שסקרי לקוחות רלוונטיים לכל עסק – מחברת הקוסמטיקה הקטנה ועד רשת המזון הארצית. אנחנו ב"תובנות" נשמח לבצע עבורכם סקרים לבדיקת שביעות רצון, ולספק לכם תובנות באמצעותן תוכלו לשמר ולהשתפר למען אלו שחשובים לכם יותר מכל: לקוחותיכם. 

סקרים לבדיקת שביעות רצון: אילו עסקים עושים אותם?

סקרים לבדיקת שביעות רצון: מדוע הם רלוונטיים לכל העסקים?

התשובה פשוטה למדי: משום שלכל עסק, ללא יוצא מן הכלל, חשוב להעניק שירות טוב. ומדוע חשוב לעסקים להעניק שירות טוב? משום ששירות הוא מרכיב דומיננטי בדבר הגדול הזה שנקרא "חוויית לקוח". כבעלי עסקים, כל שאתם יכולים הוא לקוות שהשירות שאתם מעניקים עומד בציפיות הלקוחות. בכדי להיות בטוחים מעל לכל ספק כי הלקוח אכן מקבל מכם מענה לצורך שלו (מוצר איכותי, שירות אדיב וכן הלאה), עליכם להקפיד על ביצוע סקרים לבדיקת שביעות רצון. 

באיזו תדירות נהוג לבצע סקרי לקוחות?

בכל מקרה וללא כל קשר לתדירות, כמכון מחקר אנו מתפקדים כצינור להזרמת מידע – מכם אל הלקוח (שאלות הסקר), ומהלקוח אליכם (מסקנות הסקר). תדירות ביצוע הסקר משתנה מעסק לעסק, בין היתר בהתאם למשאבים העומדים לרשותו והמידע בו יש לו עניין. מכאן, שהתדירות יכולה להיות פעם בחודש, פעם בחצי שנה וגם פעם בשנה. כן נדגיש כי סקר לקוחות יכול להיכלל באסטרטגיית שימור הלקוח, תוך הקפדה על ביצועו באופן שוטף. לדוגמא: מסעדות ששולחות סקר שביעות רצון ללקוחות באופן אוטומטי לאחר שהתארחו במסעדה / קיבלו משלוח אוכל לביתם.  

באחריותו של מי מופקד ביצוע סקרי הלקוחות?

בעלי עסקים המכירים בחשיבות הסקר ובערכן של תובנותיו, פונים אל חברות מיומנות ומובילות בתחום. מנגד, ישנם בעלי עסקים הנוקטים בגישה שונה: ביצוע הסקר לבד. כלומר, ללא סיוע של מכון מחקר. לרוב, המוטיבציות לבצעו לבד יהיו הצורך בשליטה ("אני אדבר ישירות עם הלקוחות שלי") וגם חיסכון כספי ("למה שאשלם כסף למכון חיצוני? גם אני יודע לשאול שאלות"). ועל מה אנחנו ממליצים? כל עוד הדעות, הרגשות והתחושות של לקוחותיכם חשובות לכם, פנו אל מכון מחקר. שיתוף פעולה מצד הלקוחות, תשובות אותנטיות ותובנות בעלות ערך – כל אלו מותנים בסוקרים מנוסים.

אתם צריכים תובנות צרכניות שיאפשרו לכם להתקדם? אנו נוכל לספק לכם אותן. לפרטים נוספים אודות ביצוע סקרים לבדיקת שביעות רצון עם "תובנות", התקשרו – 074-7199-000