עסקים רבים נאלצים להתמודד עם תביעות משפטיות, כתוצאה מאי עמידה בחוקי הרגולציה.

הדבר נכון לעסקים קטנים, בינוניים וארגוני ענק או רשתות מוכרות וידועות, מאחר וכל אחד מהם עלול לסבול מקנסות ומתביעות, שיגזלו לא מעט משורת הרווח הסופית.

ביקורות רגולציה נועדו לוודא כי העסק שלכם פועל בצורה תקינה, בהתאם לרגולציה. למשל, עסק שמוכר סיגריות לקטינים עובר על הרגולציה, בדיוק כמו עסק שאינו מקפיד לשמור את מוצרי החלב בקירור או להנגיש את אתר האינטרנט שלו לבעלי מוגבלויות.

כל אחת מהעבירות האלו עלולות להוביל לקנסות של מיליוני שקלים. לכן חשוב להכיר את התחום לעומק ולוודא כי העסק שלכם אינו מבצע עבירות.

ביקורות רגולציה

ביקורות רגולציה – כל היתרונות

חברה המבצעת ביקורות רגולציה קפדניות ומקיפות יכולה לתרום המון לרווחיות של העסק שלכם.

הדבר נכון הן מבחינת השמירה על המוניטין של העסק והן מבחינת שירות איכותי ונגיש יותר ללקוחות.

כל לקוח רוצה להרגיש בטוח ומוערך, לכן אף אחד לא ירצה לרכוש קפה במקום שאינו מקפיד על תקנות מועצת החלב ואינו מעביר את החלב לקירור.

לכן אי שמירה על תקנות הרגולציה עלולה להוביל לפגיעה קשה במיתוג העסק וברצון של הלקוחות לפקוד אותו.

כמובן שהדבר הרבה יותר משמעותי בסופרים ובחנויות, מאחר ואף אחד לא ירצה לבצע רכישה בחנות שאינה מקפידה לשמור על המוצרים שלה בהתאם להוראות היצרן.

הדבר עלול להוביל להפסדים עצומים, שעלולים אף לגרום לפשיטת רגל. לכן יש צורך לוודא כל הזמן את ההקפדה על התקנות הרלוונטיות ולבצע ביקורת תקופתית, במטרה לתקן את הליקויים השונים בשטח.

נקודות חשובות שכדאי לדעת לגבי ביקורות רגולציה

ביקורת רגולציה חייבת להתבצע על ידי חברה חיצונית ואובייקטיבית, שתוכל לספק לכם את הנתונים המדויקים מהשטח.

ביקורת פנימית לא תוכל לספק לכם את אותה התוצאה, לכן מומלץ מראש לפנות לחברה אמינה ומנוסה שמתמחה בתחום.

רק חברה מסוג זה תוכל לבצע עבורכם בקרת איכות על ההתנהלות של העובדים והשירות שניתן ללקוחות של העסק. יש לזכור כי המנהל לא תמיד יכול להיות נוכח, כדי לאכוף את חוקי הרגולציה השונים.

לכן מומלץ ליצור אפקט הרתעה בקרב העובדים, באמצעות ביקורות פתע שנועדו לבחון את תקינות העבודה שלהם.

זוהי הדרך האפקטיבית ביותר לוודא כי העובדים מקפידים על הנהלים, דבר שיכול למנוע מכם קנסות ותביעות מיותרות.

אנו במכון תובנות נשמח לספק לכם ביקורת רגולציה, על מנת לוודא כי העסק שלכם פועל בצורה התקינה והיעילה ביותר. אנו מתמחים בתחום של איסוף מידע, ביצוע סקרי לקוח סמוי, ביצוע בקרות תפעוליות וכדומה.

המטרה שלנו היא להגדיל את הרווחיות של העסק, החברה או הארגון שלכם, באמצעות הגדלת אחוזי המכירות וצמצום האובדן העסקי. נשמח לתרום מהידע והניסיון הרב שצברנו לאורך השנים, על מנת לאפשר לכם לשפר את שורת הרווח. לקבלת פרטים נוספים על ביקורת רגולציה, צרו קשר!