מחקר שוק ראשוני כולל תהליך של איסוף מידע, שנועד לסייע לכם לקבל תמונה ברורה על מצב השוק, המתחרים והלקוחות שלכם.

מטרת מחקר השוק הראשוני היא להבין יותר לעומק כיצד הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יגיבו למוצר או לשירות החדש שתכננתם להשיק.

מדובר על שירות חשוב וחיוני עבור כל סוג של עסק שמעוניין להמשיך לגדול ולפתח, באמצעות פיתוח של מוצרים ושירותים חדשים, שיכולים לעניין את קהל היעד שלו.

ניתן להזמין מחקר שוק במקרה של עסק חדש שבוחן את ההיתכנות שלו, או לחילופין, עסק חדש שמעוניין לגדול ולהתפתח.

מחקר שוק ראשוני - מה זה אומר?

מחקר שוק ראשוני – קווים לדמותו

חשוב להבין כי מחקר שוק ראשוני חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה שמתמחה בתחום, מאחר וזוהי הדרך הטובה ביותר להבין את מצב השוק ואת רמת הכדאיות של התוכניות העתידיות שלכם.

יש לזכור כי לכל חברה יש את רמת המורכבות ורמת הרזולוציה שהיא יורדת אליה, לכן חשוב לבחור מראש בחברה ברמה הגבוהה ביותר, שתוכל לספק לכם מידע מהימן, מדויק וכמובן ברמת הרזולוציה הגבוהה ביותר.

זוהי הדרך האפקטיבית ביותר לשפר את תהליך קבלת ההחלטות ולהבטיח לעצמכם החלטות מושכלות ורווחיות יותר. החלטות אלו יוכלו להוות בסיס יציב לתוכניות העסקיות שלכם, שיסייעו לכם להמשיך לפתח את העסק ולבדל אותו ביחס למתחרים.

מדובר על צעד חשוב וחיוני בעידן הנוכחי, מאחר ומי שמתקשה לעמוד בתחרות הקשה הקיימת היום בכל התחומים בשוק העסקי, עלול למצוא את עצמו מחוץ לתחרות.

לכן חשוב לפנות לחברה מקצועית שמתמחה בתחום, על מנת להבין מהן האופציות המתאימות ביותר עבור העסק שלכם.

מחקר שוק – היבטים שונים שחשוב להכיר

מחקר שוק ראשוני מורכב מביצוע של ראיונות עם לקוחות פוטנציאליים של העסק שלכם וביצוע של סקרים ושאלונים שונים, שיסייעו לכם לקבל תמונה מלאה יותר. כמו כן, שלב מחקר השוק הראשוני כולל שימוש בקבוצות מיקוד, המספקות פידבק מידי על המוצר או השירות המדובר.

מדובר על כלי חשוב ועוצמתי, שיכול לסייע לכם להבין את קהל היעד שלכם בצורה מעמיקה יותר, ובהתאם לכך לשנות את המוצר או השירות הרלוונטי. למשל, השאלונים והסקרים השונים יכולים להכיל שאלות, הנוגעות לחשיבות שהלקוח מעניק למוצר או לשירות החדש, אופציות לשיפור, הסבר לגבי הגורמים השונים שהלקוחות אוהבים בשירותים/מוצרים הקיימים וכמובן שאלה לגבי המחיר המתאים לשירות/מוצר המדובר.

לעומת זאת, מחקר משני כולל ניתוח ועיבוד של נתונים שכבר פורסמו וניתן לגשת אליהם בקלות באמצעות האינטרנט.

אנו במכון תובנות נשמח לספק לכם שירותי מחקרי שוק ראשוניים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מתמחים באיסוף מידע וביצוע סקרי שביעות רצון, במטרה לסייע לכם לשפר את הרווחיות של העסק. אנו מתמחים בבנייה וצמיחה של עסקים שונים ונשמח לתרום לכם מהידע הרב שצברנו לאורך השנים. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!