לקוחות? אתם רוצים כמה שיותר! ולקוח סמוי? כל עוד הוא של "תובנות", הרי שלא תצטרכו יותר מאחד. אנחנו שמחים לעניין אתכם באחת משיחות הטלפון החשובות ביותר שאי פעם תעשו: שיחת בקרה שתבוצע על ידי לקוח סמוי טלפוני. כבעלי עסקים השואפים להעניק ללקוחות חוויה עוטפת בטעם טוב, נדרש מכם לפקח דרך קבע על איכות השירות שאתם מעניקים. אנחנו ב"תובנות" נוכל לבצע עבורכם בקרה איכותית-מקצועית, בסיומה תקבלו מאיתנו דו"ח מפורט עם נתונים ומסקנות. 

לקוח סמוי טלפוני

הלקוח הסמוי – במה הוא נבדל מהלקוח "הגלוי"?

לקוח סמוי כשמו כן הוא – סמוי, ואינו לקוח אמיתי של העסק. כלומר, פנייתו אל מוקד השירות והמכירות של חברה מסוימת, נועדה על מנת ל"רחרח" ובקר את תהליכי השירות והמכירה, ולא בכדי לצרוך שירות או לקנות ממנה. אנחנו ובעל החברה המעוניין בשירות פועלים בשיתוף פעולה מלא – מהגדרת פרמטרים לבדיקה ועד הטיימינג לשיחה. הבקרה עליה אנו מדברים שואפת להעריך את תפקוד העובדים, האופן בו הם מייצגים את החברה, תסריט השיחה עליו האינטראקציה נשענת, המענה המקצועי שהם נותנים (חלקי? מלא?), היעילות שלהם, נאמנותם לקווים המנחים לפיהם יש לפעול, דרך הטיפול בהתנגדויות, סגירת הטיפול וכיוצא בזה.

לאילו עסקים עשוי להתאים לקוח סמוי טלפוני?

כל חברה המשרתת את לקוחותיה גם טלפונית, יכולה להפיק ערך רב מבקרה סמויה המבוצעת על ידי לקוח סמוי טלפוני. כבעלי חברות, אתם רק יכולים להניח כי הצוות שלכם מתפקד כמצופה ממנו, וכי הלקוחות מקבלים את המענה המקצועי והאדיב לו הם ראויים. על מנת שתהיו בטוחים כי זה מה שקורה בפועל, ישנו צורך בשירות של לקוח סמוי "המתחפש" ללקוח פוטנציאלי/קיים של החברה.

שיפור השירות והגדלת מכירות בזכות הלקוח הסמוי

במידה שאתם תוהים לעצמכם כעת: "אבל מה יצא לי מזה בסופו של דבר?", הנה התשובה: האינטראקציה – שבין הלקוח הסמוי ובין הנציג שלכם, תאפשר לכם להביט ממעוף הציפור על האופן בו מונגש המידע (אינפורמטיבי/מקצועי/שיווקי) ללקוח שלכם. אפשרות אחת היא שתהיו גאים בנציג שנדגם – בכישוריו ובמקצועיותו, ותחליטו לשמר את הקו לפי אתם פועלים כיום. אפשרות נוספת היא שלאחר תחקור והעמקה בשיחה, תזהו כשלים שעלולים להיות אלו הגורמים לכם לפספוס מכירות / מובילים לשביעות רצון נמוכה של הלקוחות בסקרים. 

חשוב להדגיש כי תפקידו של לקוח סמוי טלפוני אינו "לצוד" עובדים שאינם פועלים לפי הנהלים.
מטרת העל של הביקורת היא להשתפר ולהתייעל – ברמה הפנים ארגונית למען שירות לקוחות טוב יותר והגדלת רווחים. 

העשייה המקצועית שלנו ב"תובנות" נפרסת על פני יותר מ-25 שנים! נשמח לקדם את העסק שלכם בעזרת הידע הרב שצברנו לאורך השנים, ומגוון הכלים והשיטות העומדים לרשותנו.

למידע נוסף אודות לקוח סמוי טלפוני ושירותים נוספים, התקשרו כעת ונשמח לעניין אתכם בשירותינו – 074-7199-010