תנו לנו לנחש: אתם שולחים בכל יום עשרות אם לא מאות הודעות SMS! עם זאת, את ה-SMS החשוב ביותר שאי פעם תשלחו, טרם שלחתם. אנחנו ב"תובנות" שמחים להציע לכם, בעלי העסקים, שירות סקרי SMS, באמצעותו תוכלו לקבל משוב איכותי ואמין מקהל לקוחותיכם – על המוצרים, השירות וחווית הקנייה אצלכם. 

דברים שרואים מכאן לא רואים משם? לא תאמינו אפילו עד כמה. גם אם תצהירו כי יש לכם ביקורת עצמית, אינכם יכולים לבקר את עצמכם כאשר אינכם נמצאים בעמדה בה נמצא הלקוח שלכם. הלקוח רואה אתכם מזווית ספציפית וחווה אתכם כפי שלא תוכלו לחוות את עצמכם. סקרי SMS, כמו גם סקרי לקוחות המבוצעים טלפונית, נועדו להעניק לכם את הפידבק הזה שאתם צריכים בכדי לשמר את כל הטוב שבעסק ולשפר את מה שפחות. 

הודעה חדשה התקבלה-סקרי SMS

יתרונות בולטים לביצוע סקרי לקוחות באמצעות סקר SMS

סקרי שביעות רצון (או סקרי לקוחות אם תרצו), ניתן לבצע בשתי דרכים שונות: האחת היא באמצעות פנייה יזומה אל הלקוח באמצעות הטלפון, ואילו השנייה היא עם שליחת הודעת SMS. אחרי שאתם מקבלים את ההחלטה להשקיע בסקר שכזה, עליכם לקבל החלטה בדבר אופן ביצוע הסקר. לכל שיטה ישנם יתרונות מובהקים, ואלו הם יתרונותיו של סקרי SMS:

החלטות עסקיות מקבלים על בסיס עובדות, לא על סמך אינטואיציה

כל החלטה עסקית שתקבלו חייבת להיתמך בעובדות ונתונים שהגיעו ישירות מלקוחותיכם! עם קבלת המשוב מלקוחותיכם שהשיבו על סקרי SMS, תוכלו להבין את מקומכם (ביחס למתחרים למשל), לקבל שיקוף באשר לרגש הלקוח כלפי המותג שלכם ולבסס אסטרטגיות עסקיות חדשות. אנו מדגישים זאת, שכן לעתים ישנה נטייה להסתמך על האינטואיציה ("יש לי תחושה שהלקוח שלי יאהב את זה", "אם יש כאן לקוחות, סימן שאני עושה משהו טוב, לא?", "אין לי ספק שהלקוחות שלי שבעי רצון מהמקום"). 

מערכת הסקרים שלנו מחזיקה ביתרונות רבים! בין היתר, עם קבלת התרעה כשמגיע סקר SMS המסווג כ"לא תקין", וניתוח נתונים שמתבצע בזמן אמת. למידע נוסף אודות שירות סקרי SMS, התקשרו כעת – 074-7199-010