הודות למרחב הקמעונאי, רבים נחשפים למוצריכם וזוכים ליהנות מהם. ואתם? זוכים בחזרה בקהל נאמן שחוזר לצרוך את מגוון המוצרים שלכם, וכך משמן ומניע את פעילותכם. לכל מוצר, גם למוצרים שלכם, מיועד מיקום ספציפי על המדף שעליו הסכמתם וחתמתם. להניח שאלו שבצד השני מכבדים את ההסכם זו אמנם אפשרות, אך אפשרות מוצלחת יותר היא להבטיח כי תנאי ההסכם אכן מיושמים בפועל. אז לא, אין כל כוונה שתיקחו יום חופש ותצאו לסיור סמוי בסניפיה של רשת מסוימת. ומה כן? לפנות אלינו ב"תובנות" לטובת איסוף מידע בנושא פלנוגרמה. 

האם מוצריכם מקבלים ייצוג ראוי? ביקורת פלנוגרמה תקבע!

התפקיד שלנו ב"תובנות": להציג בפניכם את שמתרחש בפועל

בדיקת המסחור החזותי רלוונטית לכל עסק שמוצריו מוצעים למכירה בחנויות. כידוע, עם חתימת ההסכם עם רשת/חנות ספציפית, הוסכם ביניכם היכן ימוקמו המוצרים ומה יהיה שטח המדף שלהם. לעתים, מסיבות שונות, ישנן חריגות מסוימות (חלקן מזעריות וחלקן "בוטות"), שלא רק מפרות את ההסכם, אלא עלולות לפגוע בייצוג המותג, המוצרים והמכירות שלכם. אנחנו ב"תובנות" נתפקד עבורכם כזרוע התפעולית – המפקחת והמבקרת, שתשקף בפניכם את תמונת המצב העדכנית. הודות למידע שנאסוף, נוכל לקבוע בצורה חד משמעית אם הסכם פלנוגרמה אכן מיושם.

אז מה נוכל לבדוק עבורכם במסגרת ביקורת פלנוגרמה?

חשיבותה של הבקרה ללא ספק ידועה לכם, אך מה שאולי פחות ידוע הוא מה אנחנו בעיקר בודקים בעת שאנו יוצאים לשטח. מאחר שאתם, לקוחותינו, שותפים מלאים לעשייה שלנו, חשוב לנו ליידע אתכם במהלך העבודה:


הגענו, בדקנו, העמקנו, חקרנו ואספנו את המידע! מה קורה מרגע זה? מעבר להצגת השורה התחתונה בפניכם – האם ההסכם מיושם או לא, נבצע ניתוח מעמיק של הנתונים ונסיק בהתאם מסקנות. באמצעותן, תוכלו לגבש אסטרטגיות שיווק חדשות, במטרה למקסם את פוטנציאל הייצוג של מגוון מוצריכם. 

ב"תובנות" אנו מתגאים בניסיון הנפרש על פני 25 שנות עשייה! אנו מציעים מגוון רחב של שירותים שתכליתם להגדיל את המכירות וגם את שביעות הרצון של הלקוחות. ביקורות במרחב הקמעונאי מבוצעות על ידינו בסטנדרט מקצועי בלתי מתפשר! למידע נוסף אודות ביקורת פלנוגרמה, התקשרו כעת – 074-7199-010