אין ספק כי שיטת לקוח סמוי יכולה להיות יעילה במיוחד למסעדות, מאחר ומדובר על הדרך המושלמת לבחון את ההתנהלות הכללית של צוות העובדים ואת חוויית הלקוח שהם מספקים בשטח.

מדובר על כלי חשוב וחיוני, שיכול לשמש בתור ביקורת מהימנה, המאפשרת לשנות נהלים ולשפר את ההטעמה של הנהלים הקיימים. 

לקוח סמוי הינו אדם מקצועי ומנוסה, המגיע למסעדה שלכם ומתחזה ללקוח רגיל מן השורה.

מדובר על בקר מיומן שיודע לבחון בעין מקצועית את הפעילות השוטפת של העסק, ואת התגובה של צוות העובדים לסיטואציות השונות בשטח.

מדובר על כלי משמעותי שיכול לספק לכם מגוון רחב של תובנות לגבי התנהלות העסק שלכם ולגבי הדרכים המגוונות לשפר ולשדרג אותו.

לקוח סמוי למסעדות

שיטת לקוח סמוי למסעדות – מדוע היא נחשבת ליעילה כל כך?

לקוח סמוי יכול לאתר בקלות אבטלה סמויה וזוהי דרך יעילה לגלות חוסר או עודף בכוח אדם, דבר שמעיד על שיטת עבודה לא מדויקת.

בנוסף לכך, לקוח סמוי מבחין במצבים של גניבת כסף או סחורה ממעסיק על ידי עובדים, ולהעיד על נהלים לא אופטימליים, המדרדרים את רמת המסעדה.

אין זה מפתיע שרוב המסעדות כבר עושות שימוש בשירות הלקוח סמוי, וזאת במטרה לשפר תהליכים ולשדרג את המסעדה שלהן ואת רמת השירות הניתן ללקוחות.

חשוב לציין כי, מספיק ליידע את העובדים במקום העבודה כי נערכות ביקורת של לקוח סמוי, על מנת לשפר את השירות ואת הפרודוקטיביות בעבודה שלהם. 

לקוח סמוי מספק לבעלי עסקים תמונת מצב עדכנית לגבי הנעשה בעסק שלהם

. הוא בוחן את רמת השירות, תהליכי מכירה, רמת ניקיון ואסתטיות במסעדה, נראות הצוות, איכות האוכל ורמת הטריות של חומרי הגלם, התנהלות כללית של העובדים ומהירות העבודה שלהם.

לקוח סמוי במסעדות – כל מה חשוב לדעת!

לקוח סמוי יכול להתאים לכל מסעדה, מאחר וכל בעל עסק מקבל דו"ח מפורט אודות השירות שקיבל וסיכום הנושאים השונים שנבדקו במהלך הביקורת.

שימוש בשירות של לקוח סמוי במסעדות יכול להתחיל החל מרגע הזמנת מקום במסעדה, בכך בוחן ה"לקוח" כמה זמן הוא נאלץ להמתין למענה ומהי רמת השירות הניתנת בטלפון.

כאשר הוא מגיע למסעדה, הוא בוחן את השירות שניתן על ידי המארחת בכניסה ואת משך זמן המתנה. הוא יבחן את משך זמן ההגעה של המלצר לשולחן, את היחס שלו ומידת המעורבות שלו בתהליך ההזמנה.

בהמשך הבקרה, הוא בוחן את אופן ההגשה של המנות, זמינות המלצר, קשר עין, פינוי השולחן ויעילות ותקינות תשלום החשבון.

לקוח סמוי מציין בדו"ח כל דבר חריג, החל מעצם זר בתוך מנה ועד לכלוך וריח רע בשירותים.

אנו בחברת תובנות נספק לכם שירותי לקוח סמוי למסעדות במטרה לצמצם אובדן עסקי ולשפר התנהלות כללית. חברת תובנות מתמחה באיסוף מידע וביצוע סקרי לקוח סמוי במרחב הקמעונאי. לחברת תובנות מעל 25 שנות ניסיון בתחום ואנחנו עוסקים בבנייה וצמיחה של עסקים בכך שאנחנו תורמים מהידע הרב שצברנו במרוצת השנים. נשמח לעמוד גם לשירותכם. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר.