לא נלאה אתכם בהקדמות ארוכות או סיפורי רקע, אלא נשיב עבורכם מיד על השאלה המופיעה בכותרת: אתם, בעלי העסקים, לרוב לא תוכלו לדעת אם התשובות שיספקו לכם לקוחותיכם במסגרת סקרי שביעות רצון, אותנטיות. עם זאת, אין זה אומר שלא תוכלו לקבל מהם תשובות אותנטיות. ולמה הכוונה? ביצוע סקר לקוחות הוא אומנות של ממש. מכאן, שהסקרים לא יכולים להתבצע על ידכם ו"על הדרך", אלא אך ורק על ידי "אמנים" –  סוקרים מיומנים שמבינים אנשים, שיודעים בגישתם לבסס מרחב לשיח כן ופתוח ושיכולים לקרוא בין השורות. 

בימים אלו אתם נערכים לקראת סבב נוסף של סקרי שביעות רצון או שאתם מתעניינים בביצוע סקר לראשונה? מאיתנו אליכם: הצצה לגישתם של סוקרים מקצועיים המעודדת שיתוף פעולה ותשובות אותנטיות. 

סקרי שביעות רצון: איך תדעו אם אתם מקבלים תשובות אותנטיות?

סוקרים מיומנים הכרחיים לתשובות אותנטיות במסגרת סקרי שביעות רצון 

אז במי תלויה מידת האותנטיות של השיחה והסקר? התשובה לשאלה הזו מתפצלת לשתיים:


מבצעי הסקר לא יכולים (או צריכים) לשלוט על תשובותיו של הלקוח, אך בהחלט יכולים להשפיע על מידת ההתמסרות, שיתוף הפעולה ואותנטיות תשובותיו. אז איך על הסוקרים לנהל את הדבר הגדול הזה שנקרא סקרי שביעות רצון על מנת להבטיח מקסימום אותנטיות?


רק מענה אותנטי של הלקוחות על השאלות הנשאלות במסגרת סקרי שביעות רצון, יספק לכם ולעסק ערך. אנחנו ב"תובנות" נשמח להוביל ונהל עבורכם את הסקר שניתן לבצע פרונטלית וטלפונית. למידע נוסף ותובנות מנצחות, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 074-7199-000