כבעלי עסקים אתם רוצים שני דברים עיקריים: לקוחות מרוצים והכנסות נאות. מאחר שאתם כבר יודעים זאת, רק נזכיר לכם: חוויית לקוח טובה והכנסות, הולכות ביחד. ובפשטות: כשאתם פועלים למען שיפור חוויית לקוח, אתם יוצרים את הבסיס להכנסות עתידיות בעסק. 

שיפור חווית לקוח

עובדה: חוויית לקוחה טובה מגדילה הכנסות לעסק

לא נופתע אם יצא לכם לתהות לעצמכם ממש לאחרונה: "מה עליי לעשות בכדי להגדיל את ההכנסות?". גם לא נופתע אם התשובות המיידיות שעלו לראשכם היו הורדת מחירים, השקעה גדולה יותר בפרסום, הצעת דילים משתלמים וכן הלאה. אלו בהחלט עשויים להגדיל את הכנסותיכם, אך דעו כי הגדלת ההכנסות מתחילה בראש ובראשונה בדבר החשוב והבסיסי ביותר: הלקוחות שלכם. ואם לדייק: בחוויה שאתם מעניקים להם.

כל מפגש של הלקוח אתכם (בדיגיטל, בטלפון או בחנות פיסית) מסתכם בחוויה – חיובית או שלילית. סוגה ועוצמתה של החוויה משפיעים באופן ישיר על ההכנסות העתידיות לעסק. ואיך זה עובד? לפניכם דוגמא המייצגת שני מסעות לקוח והשפעתם האפשרית על הכנסותיכם: 


מה עליכם לעשות למען שיפור חוויית לקוח?

בכדי לשפר את חווייתם של הלקוחות, אתם צריכים תחילה להבין מהי החוויה הנוכחית שלהם. כלומר, מה הם מרגישים נכון לנקודת זמן זו כלפי המותג שלכם, המוצרים שאתם מוכרים והשירות שאתם מעניקים. אז איך תוכלו לדעת מהי חווייתם? באמצעות הדברים הבאים:


הרגע האידיאלי לפעול למען שיפור חוויית לקוח? הרגע הספציפי הזה. לפרטים אודות הסקרים והבקרות שאנו ב"תובנות" מציעים, התקשרו – 074-7199-000